BAGAIMANA LANGKAH DRAF POLA PALAZZO SELESA PAKAI

Semalam saya ada kongsikan bagaimana cara mudahh untuk dapatkan ukuran seluar palazzo siap, hari ni jom kita tengok plak bagaimana nak draw pola dia ye, Jahitan tak kiralah apa bidang pun mesti kena sediakan pola bagi memudahkan fahaman, tak keliru terutama untuk anda yang newbie. Bila dah mahir tak perlu pola pun takpe, semuanya plak

7 JENIS COTTON YANG SELESA GILA, CANTIK BILA PAKAI

Pasti ramai kat luar sana yang meminati fabrik cotton kan.. saya pun sukakannya, selesa, cantik, dan ada standard dan kelas tersendiri bila pakai, apakah jenis cotton tu..? FABRIK COTTON Majoriti masyarakat Malaysia gemar fabrik kapas. Sifatnya yang serap peluh dan selesa sesuai dengan cuaca di Asia adalah sebab utama kenapa fabrik ini laku. Kain ini

[ K๐™„๐™Ž๐˜ผ๐™ƒ ๐˜ฝ๐™€๐™‰๐˜ผ๐™] 5 Cabaran ๐•„๐”ผโ„•๐•๐”ธโ„๐•€๐•‹ Bagi Pemula

Benda ni sering terjadi pada sesiapa sahaja yang mula nak belajar menjahit. Jom tengok apa cabaran itu, ini berdasarkan pengalaman sendiri, saya kongsikan.   ๐Ÿท) ๐—ง๐—ฎ๐—ธ๐˜‚๐˜ ๐—ป๐—ฎ๐—ธ ๐—ด๐˜‚๐—ป๐—ฎ ๐—บ๐—ฒ๐˜€๐—ถ๐—ป ๐—น๐—ฎ๐—ท๐˜‚/ ๐—บ๐—ฒ๐˜€๐—ถ๐—ป ๐—ท๐—ฎ๐—ต๐—ถ๐˜ ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐˜‚๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ถ.. – Jika anda baru nak menjahit biasanya guru jahitan akan syorkan anda guna mesin goyang dulu, kemudian baru beralih ke mesin laju,

CARA MUDAH DRAF POLA KAIN DUYUNG DALAM 5 MINIT

Kain duyung merupakan trend yang sangat HOT sekarang , kerana ia sering dipadankan dengan pelbagai jenis pakaian seperti blause, kurung moden, blause pendek, kurung tulip, dan kurung pahang. Kenapa KAIN DUYUNG? Kain susun kanan/kiri tak ok ke? kain lipat batik kiri/ kanan tak ok ke? Kain kipas belakang/ kipas depan / kipas tingkat tak ok

3 SEBAB MENGAPA TIADA MOTIVASI DAN KEYAKINAN DIRI UNTUK BERJAYA

Salah satu kunci kejayaan adalah yakin dengan diri kita sendiri. Namun, masalahnya, ramai juga yang tidak mempunyai keyakinan diri. Pertama sekali, berkeyakinan tinggi bukan bermaksud perlu menjadi RIAK, sombong atau dilihat takbur. Keyakinan diri ertinya dalam diri sendiri mempunyai perasaan yakin. Tidak perlu pula โ€œover confidentโ€ sehingga menunjuk-nunjuk dan memberi persepsi yang negatif pula kepada

3 MAGNET MURAH REZEKI [ 9/10]

#1- Mohon Keampunan Dari Allah SWT dan Bertaubat Dari Dosa Sepertimana yang kita ketahui, memohon keampunan dari Allah SWT adalah sangat penting untuk mencari redha-Nya dalam usaha menggali rezeki kita. Ia umpama menjadi benih bagi pohon rezeki yang kita telah tanam dan usahakan. Sekiranya kita sentiasa memohon keampunan Allah SWT, maka makin suburlah benih rezeki