11 JENIS LENGAN FESYEN YANG MENAMBAH DAYA TARIK SI PEMAKAI,YANG NO 10 TU TREND SEKARANG.

Teks : Eryna Taylor

 

Kredit Google

2,3 hari ni admin berminat ulas lanjut mengenai fesyen di lengan, bermula dengan kaf yang simple, yang susah, yang beropol, smoking sehingga sekarang fesyen lengan kembung , samada di bahu atau hujung tangan

Apa pun tujuan fesyen tangan ni nak nampak jenis pakaian tu cantik dan menarik, bila orang pandang, orang akan nampak fesyen di lengan baju kita. Betul kan,

Bagi admin, dah memadai fesyen lengan, tapi badan buat simple biasa je, tak nampak serabut.

Bagaimana pula pendangan anda , kongsikan..

 

Semoga bermanfaat.

Orang kata jika berjodoh muka kita ada  seiras dengan pasangan, betul ke? nak tahu lebih lanjut KLIK SINI

 

Sharing Is Caring

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *