Month: December 2019

7 TIPS MENJAHIT TEMPAHAN PAKAIAN SEMASA MUSIM PERAYAAN

Seperti sedia maklum menjelang musim perayaan adalah waktu yang paling sibuk bagi semua tukang jahit. Pada waktu ini, tempahan pelanggan tetap diutamakan, kemudian jika ada pelanggan luar yang ingin menggunakan khidmat kita,bolehlah dipertimbangkan nak terima atau pun tak.Saya ingin kongsikan pengalaman yang berharga  menjahit tempahan pakaian bila tiba musim perayaan. Jom tengok.     Sinonim

CARA MUDAH JAHIT KURUNG MODEN ROPOL

Siapa tak suka mini kurung ropol kan?,, tempahan dah dapat untuk raya tahun ni, baju ni senang sgt nak jahit,.. jom kita tengok stepnya. Cam biasa la kena faham asas pola kurung moden, mini kurung ni, kalau nak buat pendek kurangkan labuh, lepas tu tang ropol tu,potong la nak serong ke atau keliling dibawah, kalau